Wednesday 28 December 2016

Cuti Sekolah 2016 di Meru Ipoh - Homestay Meru Perdana Ipoh

Cuti sekolah 2016 hampir melabuhkan tirai....tinggal seminggu sahaja lagi sebelum melangkah ke tahun 2017. Jadi, ramai keluarga yang mengambil peluang terakhir ini untuk menghabiskan masa bercuti bersama keluarga.

Tidak ketinggalan, keluarga kami yang baru sahaja menginap di Homestay DMeru Ipoh ini minggu lalu. Antara aktiviti yang boleh dilakukan bersama di homestay ini sudah semestinya Berbeque pada waktu malam. Memang best kalau dapat berkumpul beramai-ramai dan bakar ayam, kambing serta ikan untuk dinner.

Nyam-nyam...






Aktiviti kedua, semestinya nak cari keriangan untuk anak-anak...rupanya ada taman permainan air di Bulatan Meru Raya di hadapan Hotel Casuarina @ Meru. Open to public....





Keesokan harinya, aktiviti sukan jangan dilupakan. Ini antara aktiviti pengunjung homestay yamg sempat dirakamkan lensa kamera...bermain badminton bersama anak-anak...best....


 Memang berbaloi menginap di homestay ini. Jika berminat untuk menginap di homestay ini, boleh hubungi saya melalui call atau Whatsapp 013-3333095 / 012-2673095 Homestay Dmeru Ipoh.


No comments:

Post a Comment